Kia Picanto tijdelijk lief

Al ruim drie jaar is Kia actief met het online aanbieden van 'limited edition' modellen onder de naam eCollection. Na de Picanto R-SportbyKia is het nu de beurt aan de Picanto lief!byKia. Met de eCollection kan de geïnteresseerde klant 24 uur per dag en 7 dagen per week online zien bij welke Kia-dealer de Picanto lief!byKia staat en of hij nog verkrijgbaar is. Ook zijn de auto's binnen de eCollection online te reserveren.

Het lief! thema is, op de exterieurstriping na, voornamelijk in het interieur terug te vinden. De stoelen zijn bekleed in twee kleuren leer en voorzien van een lief! logo en lichtblauwe stiknaden. De versnellingspookhoes is ook van leer en heeft dezelfde kleur als de stoelwangen. Accessoires als een lederen sleuteletui en een lederen kentekenbewijsmap, die bovendien voorzien zijn van het lief! logo, maken het geheel compleet. De striping bestaat uit gekleurde bloemen aan de onderzijde van de portieren en een lief! badge met uniek nummer op de achterkant van de auto.

De 5-deurs Picanto lief!byKia is in één uitvoering leverbaar in de kleur Clear White met 1.0 CVVT motor en het ISG stop en start systeem. Verder beschikt de nieuwste uitvoering van de Picanto over een uitgebreid pakket aan veiligheids systemen zoals  ABS, EBD, BAS, ESS en zes airbags. Daarnaast is de auto uitgevoerd met bumpers, deurgrepen en buitenspiegels in de carrosseriekleur, geïntegreerde radio/CD-/MP3-speler met USB en AUX aansluiting, elektrisch verstelbare en verwarmbare buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen vóór en achter.

Aan deze unieke Picanto lief!byKia hangt een prijskaartje van € 11.595,-. Door de lage CO2-uitstoot van de Picanto betaalt de eigenaresse geen wegenbelasting en is de bijtelling voor zakelijke rijdsters slechts 14%.

lief! lifestyle is bekend geworden door kleurrijke baby- en kinderkleding en is inmiddels uitgegroeid tot een breed lifestyle merk voor zowel kinderen als volwassen. Naast kleding voor baby's en peuters heeft lief! nu ook verzorgingsproducten, servies, knuffels, fietsen, raamdecoratie en diverse woonaccessoires. Tevens heeft lief! lifestyle een eigen glossy magazine. Het merk lief! is verkrijgbaar bij de tien lief! winkels, in diverse shop-in-shops en online via de website, heel toepasselijk in lijn met eCollection van Kia.

Publicatiedatum: 2013-05-16