Kia XCeed nu ook als ComfortLine

Kia voegt een nieuwe uitvoering toe aan de line-up van de XCeed. De ComfortLine is het nieuwe instapmodel voor de expressieve cross-over. De Kia XCeed ComfortLine is nu te bestellen vanaf 27.995 euro en is via Private Lease beschikbaar vanaf 379 euro per maand.

De ComfortLine staat weliswaar aan de basis van het XCeed-gamma. Hij staat standaard op 16-inch lichtmetalen velgen en is onder meer voorzien van dakrails en dakspoiler, chromen raamomlijstingen en LED-verlichting voor en achter. De achterbumper met geïntegreerde uitlaatsierstukken en diffuser benadrukken het uitgesproken sportieve design.

De nieuwste uitvoering van de XCeed is standaard voorzien van onder meer airconditioning, cruise control, een snelheidsbegrenzer en een 3,5 inch supervision instrumentarium. Ook comfort-voorzieningen zoals een lichtsensor, elektrisch bedienbare ramen voor- en achter en lederafwerking voor het stuurwiel en de pookknop zijn inbegrepen. Het audiosysteem met 8-inch scherm heeft een USB-aansluiting, Bluetooth-connectiviteit met spraakherkenning en is voorbereid voor zowel Apple Carplay als Android Auto. Hij biedt daarnaast standaard een aantal rijhulpsystemen, zoals autonome noodremassistentie, actieve rijbaanassistentie, vermoeidheidsherkenning en grootlichtassistentie.

De XCeed Comfortline is voorzien van een 88 kW/120 pk sterke 1.0 T-GDI benzinemotor. Hij is leverbaar vanaf € 27.995,- en komt uiteraard met standaard 7 jaar of 150.000 kilometer fabrieksgarantie. De ComfortLine is beschikbaar via Private Lease en is geprijsd vanaf € 379,- per maand op basis van 10.000 kilometer per jaar en een looptijd van 60 maanden.

Publicatiedatum: 2020-02-17